عشق آسمونی من و نامزد بداخلاقم

عشق آسمونی من و نامزد بداخلاقم
عکس موزیک و مطلب و البته میریام فارس  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لينک هاي ويژه

دخترها:

بعضی از اونا واقاً می خونند وقتی میرن سر كتاب تا یكی دو ساعت دیگه كلشونو از كتاب بر نمی دارند . عادت دارند زیر مطالب كتاب خط بكشند كه بعدا بخونند 

 بعضی هاشون هم كه مثلا درس می خونند كتاب جلوشونه چشمشون هم روی كتابه ولی حواسشون یه جای دیگست ...

یه عده ای هم هستند كه به بهونه اینكه مشكل دارن زنگ میزنند خونه دوستشونو دوستشون هم از خدا خواسته حدود یك ساعت و اندی به طوری كه اشك و دود تلفن در میاد برای هم قصه بی بی چساره تعریف می كنند.

 

پسر ها:

یا درس نمی خونند یا وقتی می خواند بخونند باید حسش بیاد. وقتی حسش میاد كه شب امتحانه ...

 یه كم كه درس  خوندند یه موردی پیش میاد و بهش خیره می شوند

و به یه چیزی فكر می كنند بعد انگار كه درس خوندند بلند میشند میرن استراحت می كنند بعد از یك ساعت استراحت دوباره میرند میشینند فكر می كنند . وقتی فكرشون تموم شد كتاب را ورق میزنند یه كم براندازش میكنند وزنش می كنند استخاره می كنند برای خودشون تقسیمش می كنند میگند تا ساعت فلان اینقدر می خونم تا ساعت فلان اینقدر بعد میرن استراحت كنند . حین استراحت حسشون  تموم میشه

حال ندارند برند  بخونند ولی چون می دونند فردا امتحان دارند پا میشند میرند سر كتابشون.

همینجور كه می خونند هیچی حالیشون نیست چون جای دیگه فكر می كنند(لازم به ذكر است كه هیچ وقت در هیچ موقعیتی فكر نمی كنند فقط موقع درس خوندن فكرشون میاد) بعد از نیم ساعت دوباره میرن استراحت، بعد سه ربع استراحت می بینند خیلی دیر شده .دوباره میرنند درس بخونند این بار می خونند یه چیزایی هم یاد میگیرند ولی چیزایی كه یاد نمی گیرند را میذارند كه فردا از دوستاش بپرسند یه كم به معلمشون فحش میدند می گند اینارو درس نداده . خلاصه آخرش نمیرسند كتاب را تموم كنند فردا میرند میبینند كه دوستاشون یه چیزایی می گند كه تا حالا به گوششون نخورده بعد اعصابشون خرد میشه اونایی هم كه خونده بودند یادشون میره به همین سادگی



نظرات شما عزیزان:

میثم موسوی
ساعت2:08---15 آذر 1391
سلام عزیزم خوبی وب خوشگلی داری ....لینک کردم.....مارو هم لینک کن به اسم شارژ ایرانسل رایگان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, ] [ 1:41 ] [ الهه ]
.: Weblog Themes By clobdl.ir :.

درباره وبلاگ

من بر پسرهایی که پشت سر مادرشان، حرف زیاد است دل می سوزانم من از تجمع چند زن فضول که دروغ و خیال را بهم می بافند بدم می آید و از همه ی مردانی که دلشان می خواهد این حرفها درست باشد نفرت دارم معدت که درد میگیره قلب منم از این درد ذره ذره آب میشه اما درد تو ملموس تره....من همیشه اینطوری ام احساساتم زیر پوستیه،بلد نیستم بهت بگم دوست دارم....اما تو میدونی که.... دوست دارم سلام خوش اومدی به خونه ی من و سعیدم من 20 سالمه سعیدم 31سالشه مینویسم اینجا تا خودم بفهمم طی گذشت زمان چقد اخلاقام عوض میشه و چقد پیشرفت کردم نه پسرفت
پيوند هاي ويژه
آرشيو مطالب
امکانات وب